onsdag 1 september 2010

Geggamoja

Det har jag på många ställen nu. Är så där riktigt plaskigt förkyld och snorar och snorar och snorar ... hade jag häromdagen tankar på att ändå ställa upp i Tjejmilen på söndag, är de borta nu.

Men vad värre är, är att jag har två bebisar på kontoret. De måste skötas om med silkesvantar. Det är HP Officejet Pro L7680, min skrivare för A4-dokument, tillika kopiator (dessutom ska man kunna scanna, men det har jag aldrig lyckats, med förra skrivaren gick det).

Och så det senaste inköpet, HP Officejet Pro 8600, för A3-dokument, dvs ritningar.

Arrrgh!

Det trasslar jämt. Inte nog med att pappren trasslar in sig i varandra och i valsen och f-n vet vad, det gör det alltid när jag har lagt i de snygga brevpappren med vår logga på. Blir så less.

Man skulle kunna tro att de levereras med inbyggd geggamoja, så kunde måste köpa extra mycket toner och papper. Och skaffa ny skrivare alldeles för tidigt.

3 kommentarer:

  1. "kunden måste köpa ..." såklart

    SvaraRadera
  2. mmm vet hur det är - med snoret och papperssylten - alltid när jag håller på med viktiga utskrifter och deadline...

    mitt Tjejmilande kommer att gå väldigt långsamt, väldigt väldigt långsamt...

    SvaraRadera
  3. Trist att du missade tjejmilen,men det går fler tåg !
    krya på dej!!

    SvaraRadera